Banner

ການຕະຫຼາດດິຈິຕອ໋ນ ຫຼື Digital Marketing ແທ້ຈິງມັນແມ່ນຫຍັງ?

Digital Marketing ແມ່ນຫຍັງ?

ນັກ​ການຕະຫຼາດ​ຫຼາຍ​ອົງກອນ ໄດ້ກຳນົດຂອບເຂດ (scope) ຄວາມໝາຍ​ຂອງ​ແມ່ນ​ແຕກ​ຕ່າງ​ກັນ​ອອກ​ໄປ ໂດຍ​ຄວາມໝາຍ​ທີ່​ເຮົາ​ອາດ​ໄດ້ຍິນ​ກັນ​ເລື້ອຍໆ ຄື ມັກ​ບອກ​ວ່າ​ມັນ​ເປັນການ​ສື່​ສານ​ການຕະຫຼາດ​ຜ່ານ​ສື່​ດິຈິຕອ໋ນ ເຊັ່ນ: ການ​ລົງ​ໂຄສະນາ​ໃນ social platform / search engine ຕ່າງ​ໆ ເຊັ່ນ: Facebook, YouTube, TiKTok, Google ເປັນ​ຕົ້ນ ຊຶ່ງ​ຖ້າ​ຈະໃຫ້​ສະຫຼູບ​ງ່າຍໆ Digital Marketing ກໍ​ຄື “ການ​ທີ່​ເຮົາ​ນຳ​ເອົາເຕັກໂນໂລຊີ ຫຼື ​ເຄື່ອງ​ມື​ດິຈິຕອ໋ນ ເຂົ້າ​ມາ​ຊ່ວຍ​ໃນ​ການ​ກໍ່ການຕະຫຼາດ​ນັ້ນ​ເອງ​” ແທ້ໆ​ແລ້ວ​ພາບລວມ​ມັນ​ກວ້າງ​ພໍ​ໆ ກັບ​ການ​ກໍ່ການຕະຫຼາດ​ແບບເດີມ (Traditional) ພຽງ​ແຕ່​ເຮົາ​ເຮັດ​ໃນ​ສະພາບ​ແວດ​ລ້ອມ​ທີ່​ປ່ຽນ​ແປງ​ໄປ ໂດຍ​ຈຸດ​ມຸ້ງ​ໝາຍ​ໃນ​ການ​ກໍ່ການຕະຫຼາດ​ກໍ​ບໍ່​ຕ່າງ​ຈາກ​ເດີມ ນັ້ນ​ກໍ​ຄື ເພື່ອ​ຕອບສະໜອງ​ຄວາມ​ຕ້ອງ​ການ​ຂອງ​ຜູ້​ບໍລິໂພກ​ໃຫ້​ດີ​ທີ່ສຸດ ໂດຍ​ມຸ້ງ​ຫວັງ​ຜົນ​ຮັບທີ່​ເປັນ​ຍອດ​ຂາຍ​ ຫຼື ​ກຳ​ໄລ​ຂອງ​ທຸລະກິດ ຊຶ່ງ​ສິ່ງ​ທີ່​ເປັນ​ຂໍ້​ດີ​ຫຼາຍ​ໆ ​ຂອງ​ການ​ກໍ່ການຕະຫຼາດ​ໃນ​ຍຸກ​ດິຈິຕອ໋ນ ຄື​ທຸລະກິດ​ມີ​ເຄື່ອງ​ມື​ດີ​ໆ ທີ່​ເຂົ້າ​ມາ​ຊ່ວຍ​ປັບ​ປຸງ​ປະ​ສິດ​ທິ​ພາບ​ໃນ​ການ​ກໍ່ການຕະຫຼາດ​ໃຫ້​ດີ​ຍິ່ງ​ຂຶ້ນ ແຕ​່​ໃນ​ຂະນະ​ດຽວ​ກັນ​ທຸລະກິດ​ກໍ​ຕ້ອງ​ກະກຽມຄວາມພ້ອມ​ໜັກໜ່ວງ​ຂຶ້ນ​ຢ່າງ​ຫຼີກ​ລ້ຽງ​ບໍ່​ໄດ້ ທັງ​ນີ້​ກໍ​ເພື່ອ​ທີ່​ຈະ​ເຂົ້າໃຈ​ເຖິງ​ສະພາບ​ແວດ​ລ້ອມ​ໃນ​ການ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ກັບ​ຜູ້​ບໍລິໂພກ​ທີ່​ແຕກ​ຕ່າງ​ໄປ​ຈາກ​ເດີມ ຊຶ່ງ​ປະ​ເດັນ​ສຳຄັນ​ທີ່​​ຢາກ​ຈະ​ອະທິບາຍ​ໃຫ້​ທຸກ​ຄົນ​ເຂົ້າໃຈ​ກໍ​ຄື​ການເຮັດ Digital Marketing ບໍ່​ຈຳ​ເປັນ​ຕ້ອງ​ເກີດ​ຂຶ້ນ​ເທິງ​ໂລກ​ອອນ​ໄລ​ນ​໌ (Online) ​ສະເໝີ​ໄປ ທຸລະກິດ​ສາມາດ​ໃຊ້​ປະໂຫຍດ​ຈາກເຕັກໂນໂລຊີ​ໃນ​ການ​ກໍ່ການຕະຫຼາດ​ແບບ offline ໄດ້​ນຳອີກ ຫຼື​ໃຊ້​ເປັນການປະສົມປະສານ​ທັງ​ສອງ​ຊ່ອງ​ທາງ​ເຂົ້າ​ນຳກັນ ຊຶ່ງ​ໃນບົດຄວາມນີ້ຈະຂໍ​ອະທິບາຍ​ພາບລວມ​ຂອງ Digital Marketing ຜ່ານ​ຕົວແບບ (Model) ​ທາງ​ການຕະຫຼາດ​ທີ່​ເຮົາ​ຄຸ້ນ​ເຄີຍ​ກັນ​ດີ ນັ້ນ​ກໍ​ຄື Marketing Mix ຫຼື 4P ນັ້ນ​ເອງ​ ພວກເຮົາມາ​ເບິ່ງ​ກັນ​ວ່າ ເຕັກໂນໂລຊີ ​ຫຼື ​ເຄື່ອງ​ມື​ດິຈິຕອ໋ນ ຈະ​ເສີມ​ປະ​ສິດ​ທິ​ພາບ​ໃຫ້ 4P ເສີມ​ພະລັງ​ຂຶ້ນ​ໄດ້​ຢ່າງໃດ​ ມີດັ່ງນີ້:

1. Product

P ໂຕທຳອິດ ຄື ສິນ​ຄ້າ ​ແລະ ​ບໍລິການ​ທີ່ທ່ານຈະ​ຂາຍ​ໃຫ້​ກັບ​ຜູ້​ບໍລິໂພກ

ຍຸກ​ນີ້ເຕັກໂນໂລຊີ​ເຂົ້າ​ມາ​ມີບົດບາດຢ່າງ​ຫຼວງຫຼາຍ ໃນ​ການ​ຊ່ວຍ​ໃຫ້​ທຸລະກິດ​ປັບ​ປຸງ​ສິນ​ຄ້າ​ ແລະ​ ບໍລິການ ​ໃຫ້​ຕອບ​ໂຈດ​ຄວາມ​ຕ້ອງ​ການ​ຂອງ​ຜູ້​ບໍລິໂພກ​ໄດ້​ຖືກຈຸດ​ຫຼາຍ​ຍິ່ງ​ຂຶ້ນ ເຊັ່ນ: ກ່ອນ​ທີ່​ທຸລະກິດ​ຈະ​ປ່ອຍ​ສິນ​ຄ້າ​ເຂົ້າ​ສູ່ຕະຫຼາດ ເຕັກໂນໂລຊີ​ຊ່ວຍ​ໃຫ້​ທ່ານຮູ້​ເຖິງຄວາມ​ຕ້ອງ​ການ​ທີ່​ແທ້​ຈິງ​ຂອງ​ລູກ​ຄ້າ​ໃນ​ແບບ​ທີ່​ບໍ່​ເຄຍ​ຮູ້​ມາ​ກ່ອນ ​ຜ່ານ​ການ​ເກັບ​ຂໍ້​ມູນ ສົ່ງ​ຜົນ​ໃຫ້​ທ່ານສາມາດ​ຜະລິດ​ສິນ​ຄ້າ​ທີ່​ເປັນ​ທີ່​ຕ້ອງ​ການ​ຂອງຕະຫຼາດ ແລະ​ ເພີ່ມ​ໂອ​ກາດ​ທີ່​ສິນ​ຄ້າ​ຈະ​ປະ​ສົບ​ຄວາມ​ສຳ​ເລັດ​ໃນຕະຫຼາດ​ໄດ້

ເຕັກໂນໂລຊີ​ຊ່ວຍ​ໃຫ້​ທ່ານ​ສາມາດ​ສ້າງ​ສິນ​ຄ້າ​ທີ່​ທັນ​ສະໄໝ ເຊັ່ນ: ຈຳພວກ​ສິນ​ຄ້າດ້ານ IT, IoT ຕ່າງ​ໆ ຫຼື​ແມ່ນແຕ່ການ​ເພີ່ມ​ຄຸນຄ່າ​ຂອງ​ສິນ​ຄ້າ ແລະ ບໍລິການ ​ທີ່​ທ່ານ​ມີ​ຢູ່​ໃຫ້​ສອດ​ຄ້ອງ​ກັບ​ພຶດຕິກຳ​ຂອງ​ຜູ້​ບໍລິໂພກ​ຫຼາຍ​ຂຶ້ນ ເຊັ່ນ: ການ​ເພີ່ມ​ຊ່ອງ​ທາງ​ໃຫ້​ລູກ​ຄ້າ​ເຂົ້າ​ເຖິງ​ບໍລິການ​ໄດ້​ສະ​ດວກ​ຍິ່ງ​ຂຶ້ນ.

ນອກ​ຈາກ​ນີ້ ໃນ​ຍຸກ​ດິຈິຕອ໋ນ ​ທີ່​ຄົນ​ມັກ​ຊື້​ສິນ​ຄ້າ​ ແລະ ​ບໍລິການ​ ຜ່ານ​ຊ່ອງ​ທາງ​ອອນ​ໄລ​ນ​໌ ຊຶ່ງ​ບໍ່​ໄດ້​ເຫັນ ​ແລະ​ຈັບ​ຕ້ອງ​ສິນ​ຄ້າ​ແທ້ໆ ເຕັກໂນໂລຊີ​ຢັງ​ສາມາດ​ຊ່ວຍ​ໃຫ້​ການ​ນຳ​ສະເໜີ​ສິນ​ຄ້າ​ລັກສະນະ​ນີ້​ມີ​ຄວາມ​ສົມບູນ​ຫຼາຍ​ຂຶ້ນ ດ້ວຍ​ການ​ສະແດງ​ໃຫ້​ເຫັນ​ພາບ​ຜ່ານຮູບແບບ format ໃນ​ການ​ນຳ​ສະເໜີ​ທີ່​ຫຼາກ​ຫຼາຍ ເຊັ່ນ: ພາບ​ນິ່ງ / VDO / LIVE / Augmented Reality(AR) ແລະ ອື່ນໆ ພ້ອມນັ້ນເຕັກໂນໂລຊີ ​ຍັງ​ເປີດ​ໂອ​ກາດ​ໃຫ້​ລູກ​ຄ້າ​ສາມາດ​ເຂົ້າ​ເຖິງ​ຂໍ້​ມູນ​ຄວາມ​ຄິດ​ເຫັນ​ຈາກ​ລູກ​ຄ້າ​ຄົນ​ອື່ນ​ໆ ເພື່ອ​ປະກອບ​ການ​ຕັດ​ສິນ​ໃຈ​ໄດ້​ອີກ​ດ້ວຍ.

2. Price

P ໂຕທີ່​ສອງ ຄື ລາ​ຄາ​ຂອງ​ສິນ​ຄ້າ​ ຫຼື​ ບໍລິການ ຫຼືແມ່ນ​ຫຍັງ​ກໍ​ຕາມ​ທີ່​ລູກ​ຄ້າ​ຕ້ອງ​ແລກ​ປ່ຽນ​ເພື່ອ​ໃຫ້​ໄດ້​ມາ​ຊຶ່ງ​ສິນ​ຄ້າ ​ຫຼື​ ບໍລິການ​ຂອງ​ທ່ານ

ດັ່ງທີ່ໄດ້ນຳສະເໜີ​ໃນ​ຕອນ​ຕົ້ນແລ້ວ​ວ່າ ເຕັກໂນໂລຊີ​ຊ່ວຍ​ໃຫ້​ເຈົ້າ​ເຂົ້າ​ເຖິງ​ຂໍ້​ມູນ​ຂອງ​ຜູ້​ບໍລິໂພກ​ໄດ້​ຢ່າງ​ມະຫາ​ສານ ຊຶ່ງ​ແນ່ນອນ​ວ່າ​ມັນ​ເປີດ​ໂອ​ກາດ​ໃຫ້​ທ່ານສາມາດ​ຕັ້ງ​ລາ​ຄາ​ໃຫ້​ເໝາະ​ກັບ​ຜູ້​ບໍລິໂພກ​ແຕ່​ລະ​ຄົນ​ໄດ້​ ຍົກ​ຕົວ​ຢ່າງ​ເຊັ່ນ: ຖ້າ​ທ່ານ​ສາມາດ track ການ​ເຂົ້າ​ຊົມ website ຂອງ​ລູກ​ຄ້າ​ໄດ້​ວ່າ ​ເຂົາເຈົ້າເຂົ້າ​ຊົມ​ສິນ​ຄ້າ​ໂຕໃດ ທ່ານ​ກໍ​ສາມາດ​ສົ່ງ​ລາ​ຄາ​ໂປຣ​ໂມ​ຊັ່ນ​ຂອງ​ສິນ​ຄ້າ​ນັ້ນ​ໄປ​ໃຫ້​ລູກ​ຄ້າ​ໄດ້ ເປັນ​ຕົ້ນ.

ນອກ​ຈາກ​ນີ້ ຍຸກ​ນີ້​ຍັງ​ເປັນ​ຍຸກ​ທີ່​ການສ້າງ “ຄຸນຄ່າ” ເປັນ​ສິ່ງ​ສຳຄັນ​ຫຼາຍ ເພາະເຕັກໂນໂລຊີ​ເຮັດໃຫ້​ຜູ້​ບໍລິໂພກ​ເຂົ້າ​ເຖິງ​ຂໍ້​ມູນ​ໄດ້​ຢ່າງ​ອິດສະຫຼະ ແລະ​ ສາມາດ​ເລືອກ​ແບ​ຣ​ນ​ດ​໌​ ທີ່​ພວກ​ເຂົາ​ຕ້ອງ​ການ​ໄດ້​ຕາມ​ໃຈ ແບ​ຣ​ນ​ດ​໌​ທີ່​ຂາຍ​ຖືກ​ກວ່າ ບໍ່​ໄດ້​ເປັນ​ຜູ້​ຊະນະ​ສະເໝີ​ໄປ ແຕ່​ເປັນ​ແບ​ຣ​ນ​ດ​໌​ທີ່​ສາມາດ​ສ້າງ​ຄຸນຄ່າ​ໃຫ້​ແກ່​ຜູ້​ບໍລິໂພກ​ໄດ້​ຫຼາຍກວ່າ​ຕ່າງ​ຫາກ​ທີ່​ເປັນ​ຜູ້​ຊະນະ

ເພາະ​ສະ​ນັ້ນ​ການ​ທີ່​ແບ​ຣ​ນ​ດ​໌​ໃຊ້​ຂໍ້​ມູນ​ທີ່​ມີ​ໃນກຳ​ມື​ໃຫ້ເປັນ​ປະໂຫຍດ​ໃນ​ການສ້າງ​ປະສົບການ​ໄດ້​ຖືກ​ໃຈ​ຜູ້​ບໍລິໂພກ ກໍ​ຈະ​ຊ່ວຍ​ໃຫ້​ແບ​ຣ​ນ​ດ​໌​ມີ​ອຳນາດ​ໃນ​ການຕັ້ງ​ລາ​ຄາ​ໄດ້​ຫຼາຍ​ຂຶ້ນ​ຕາມ​ໄປ​ນຳ ເພາະ​ສະໄໝ​ນີ້​ຜູ້​ບໍລິໂພກ​ມັກ​ເບີ່ງ​ເຖິງ​ຄຸນຄ່າ​ທີ່​ແບ​ຣ​ນ​ດ​໌​ສົ່ງ​ມອບ​ໃຫ້​ເຂົາເຈົ້າ​ຫຼາຍກວ່າ​ທີ່ຈະມາ​ນັ່ງ​ຄິດວ່າ​ມັນ​ຖືກ ​ຫຼື​ ແພງ ເມື່ອ​ໃດ​ທີ່​ມັນ​ຄຸ້ມ​ຄ່າ ເຂົາເຈົ້າ​ກໍ​ຍີນ​ດີ​ຈະ​ຈ່າຍ​.

3. Promotion

P ໂຕ​ທີ່ 3 ຄື ການ​ສື່​ສານ​ທາງ​ການຕະຫຼາດ ຫຼື ​ການເຮັດໃຫ້​ຜູ້​ບໍລິໂພກຮູ້​ຈັກ​ສິນ​ຄ້າ​ ຫຼື ບໍລິການຂອງ​ເຮົາ ລວມເຖິງ​ໂນ້ມ​ນ້າວ​ໃຫ້​ເຂົາເຈົ້າ​ມາ​ຊື້​ສິນຄ້າຂອງເຮົາ ເຊັ່ນ: ການ​ໂຄສະນາ, ປະ​ຊາ​ສຳພັນ, ການ​ສົ່ງ​ເສີມ​ການ​ຂາຍ​ຕ່າງ​ໆ.

ເຕັກໂນໂລຊີ​ເຮັດໃຫ້ P ໂຕ​ນີ້​ປ່ຽນ​ແປງ​ໄປ​ຢ່າງ​ຫຼາຍ ລອງສຳ​ນຶກ​ພາບ​ເບິ່ງ​ວ່າ ຈາກ​ແຕ່​ກ່ອນ ແບ​ຣ​ນ​ດ​໌​ຈະ​ໂຄສະນາ​ຫຍັງ​ແຕ່​ບ່ອນ ກໍ​ມີ​ທາງ​ເລືອກ​ໃນ​ການ​ໃຊ້​ສື່​ຍັງຈຳ​ກັດຢູ່ ເຊັ່ນ: ໜັງສື​ພິມ, ວາລະ​ສານ, ວິທະຍຸ, ໂທລະພາບ ເປັນ​ຕົ້ນ ຊຶ່ງ​ເຈົ້າຂອງແບ​ຣ​ນ​ດ​໌​ ເກືອບວ່າ​ຈະ​ບໍ່​ຮູ້​ເລີຍ​ວ່າ ໃຜ​ເປັນ​ຜູ້​ຮັບ​ຂ່າວສານ​ກັນແທ້ ກົງ​ກັບ​ກູ່ມຄົົນທີ່​ແບ​ຣ​ນ​ດ​໌​ຕ້ອງ​ການຫຼືບໍ່ ແຖມ​ການ​ວັດ​ຜົນ​ຂອງ​ໂຄສະນາ​ກໍ​ຄ່ອນ​ຂ້າງ​ລຳ​ບາກ ແຖມຍັງ​ແບ​ຣ​ນ​ດ​໌​ຕ້ອງ​ໃຊ້​ງົບ​ໃນ​ການ​ໂຄສະນາ​ຄ່ອນ​ຂ້າງ​ສູງຫຼາຍ ຈົນທີ່​ວ່າ​ສິນ​ຄ້າ/ບໍລິການ​ ຈະ​ເປັນ​ທີ່​ຮູ້​ຈັກ ແຕ​່​ທຸກ​ມື້​ນີ້.

ເຕັກໂນໂລຊີ​ເອື້ອ​ປະໂຫຍດ​ຕໍ່​ການ​ສື່​ສານ​ການຕະຫຼາດ​ຫຼວງ​ຫຼາຍ ໂດຍ​ສະເພາະ​ກັບ​ທຸລະກິດ​ລາຍ​ຍ່ອຍ ທຸລະກິດ​ມີ​ທາງ​ເລືອກ​ໃນ​ການ​ສື່​ສານ​ກັບ​ກູ່ມ​ເປົ້າ​ໝາຍ​ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ​ຫຼາຍກວ່າ​ແຕ່​ກ່ອນ​ຫຼາຍ ໃນ​ຕົ້ນ​ທືນ​ທີ່​ຕ່ຳ​ກວ່າ​ຫຼາຍ​ອີກ​ດ້ວຍ ເຊັ່ນ: ການ​ສື່​ສານ​ຜ່ານ Social media, Search marketing , Email marketing, Content marketing, Website ແລະ ອື່ນໆ.

4. Place

P ໂຕ​ທີ່ 4 ຄື ຊ່ອງ​ທາງ​ທີ່​ເຈົ້າ​ຈະ​ຂາຍ ​ຫຼື​ ກະ​ຈາຍ​ສິນ​ຄ້າ​ຂອງ​ທ່ານ​ໄປ​ສູ່​ຜູ້​ບໍລິໂພກ​.

ແຕ່​ກ່ອນ​ທຸລະກິດ​ອາດຈະ​ຂາຍ​ສິນ​ຄ້າ​ພຽງແຕ່ໜ້າ​ຮ້ານ ແຕ່ປະຈຸບັນ​ນີ້​ທຸລະກິດ​ມີ option ໃຫ້​ວາງ​ຂາຍ​ສິນ​ຄ້າ​ຫຼວງ​ຫຼາຍ ທັງ​ເທິງ website, e-commerce, social media ຕ່າງ​ໆ ໂດຍ​ສິ່ງ​ສຳຄັນ​ທີ່​ທຸລະກິດ​ຕ້ອງ​ຄຳ​ນຶງ ​ຄື ຈະ​ເຮັດ​ແນວໃດ​ໃຫ້​ລູກ​ຄ້າ​ເຂົ້າ​ເຖິງ​ສິນ​ຄ້າ ​ແລະ​ ບໍລິການ​ຂອງ​ທ່ານ​ໄດ້​ງ່າຍ ​ແລະ​ ສະ​ດວກ​ທີ່ສຸດ ໂດຍ​ພິຈາລະນາ​ໃຫ້​ເໝາະ​ສົມ​ກັບ​ພຶດຕິກຳ​ຂອງ​ຜູ້​ບໍລິໂພກ​ເປັນ​ຫຼັກ ເພາະ​ດຽວ​ນີ້ ຖ້າ​ລູກ​ຄ້າ​ຊື້​ເຄື່ອງ​ຍາກ​ໜ່ອຍໜື່ງ, ຕິດ​ຕໍ່​ລຳ​ບາກ​ ເຂົາເຈົ້າ​ກໍ​ປ່ຽນ​ໃຈ​ບໍ່​ຊື້​ກັບທ່ານແບບງ່າຍໆ​ເລີຍ.

ນອກ​ຈາກ​ທຸລະກິດ​ຄວນ​ມີ​ຊ່ອງ​ທາງ​ໃນ​ການ​ເຂົ້າ​ເຖິງ​ທີ່​ຫຼາກ​ຫຼາຍ​ແລ້ວ ທຸລະກິດ​ຈະ​ຕ້ອງ​ເຊື່ອມ​ໂຍງ​ແຕ່​ລະ​ຊ່ອງ​ທາງ​ໃຫ້​ເບິ່ງ​ແຍງ​ລູກ​ຄ້າ​ໄດ້​ຢ່າງ​ສອດ​ຄ້ອງ​ກັນ​ນຳອີກ ເຊັ່ນ: ຊ່ອງ​ທາງ A, B ແລະ C ຄວນ​ຈະ​ມີ​ຖານ​ຂໍ້​ມູນ​ຂອງ​ລູກ​ຄ້າ​ຊຸດ​ດຽວ​ກັນ ເວລາ​ສື່​ສານ ຫຼື ​ຕິດ​ຕໍ່​ກັບ​ລູກ​ຄ້າ ຈະ​ໄດ້​ໄປ​ໃນ​ທິດ​ທາງ​ດຽວ​ກັນ​.

ສັງລວມຫຍໍ້ແລ້ວ ຄວາມ​ແຕກ​ຕ່າງ​ທີ່​ສັງເກດ​ເຫັນ​ໄດ້​ຈາກ​ການ​ເຮັດການຕະຫຼາດ​ໃນ​ຍຸກ​ສະໄໝ​ກ່ອນ ກັບ​ຍຸກ​ດິຈິຕອ໋ນ​ ຄື: ແຕ່​ກ່ອນ P ແຕ່​ລະ​ໂຕ ຈະ​ຂ້ອນ​ຂ້າງ​ແຍກ​ອອກຈາກ​ກັນ​ເປັນ​ເອກ​ະເທດ ແຕ່​ໃນ​ຍຸກ​ນີ້ P ແຕ່​ລະ​ຕົວ ມີ​ຄວາມ​ທັບ​ຊ້ອນ​ກັນ​ຢູ່ ເຊັ່ນ: ສື່​ທີ່​ໃຊ້​ໃນ​ການ​ໂປຣ​ໂມດ ກໍ​ມັກ​ເປັນ​ຕົວ​ດຽວ​ກັນ​ກັບ​ຊ່ອງ​ທາງ​ການ​ຂາຍ​ດ້ວຍ ການ​ປັບ​ປຸງ​ສິນ​ຄ້າ/ບໍລິການ​ໃຫ້​ຕອບ​ໂຈ​ດລູກ​ຄ້າ ບາງ​ເທື່ອ​ກໍ​ໄປ​ຊ້ອນ​ທັບ​ກັບ​ການ​ເພີ່ມ​ຊ່ອງ​ທາງ​ການ​ຈັດ​ຈຳ​ໜ່າຍ ເປັນ​ຕົ້ນ. ແຕ່​ສຸດ​ທ້າຍ​ບໍ່​ວ່າ​ສະໄໝ​ໃດ ການ​ເຮັດການຕະຫຼາດ​ກໍ​ຍັງມີ​ຫົວ​ໃຈ​ສຳຄັນ​ດຽວ​ກັນ ​ຄື: ການ​ພະຍາຍາມ mix ຕົວ P ເຫຼົ່າ​ນີ້ ໃຫ້​ສາມາດ​ສ້າງ​ປະສົບການ​ທີ່​ກົມກືນ​ທີ່ສຸດ​ໃຫ້​ແກ່​ລູກ​ຄ້າ​ໃຫ້​ໄດ້.

ຮຽບຮຽງໂດຍ: ອານົງສັກ ສັນຕິສຸກ

ແຫຼ່ງທີ່ມາ:

ປາດີ 10 ເດືອນຜ່ານມາ